sep 22, 2020 0

De barcode evolutie

Transparante waardeketen door middel van dynamische barcode en blockchain.

mei 17, 2019 0

14-juni-2019 Grand Opening Future Store Arnhem

Grand Opening Future Store Arnhem Bij een nieuwe Future Store hoort een feestelijke opening.

sep 25, 2018 0

Last mile en duurzaamheid

Pakjesbezorgers beschikken over moderne apparatuur waarmee de levering kan worden gevolgd. Het vehikel waarmee die levering plaatsvindt, is nog zeer traditioneel, doorgaans een busje. Maar de ruimte in binnensteden is te beperkt voor dit vervoer en slibt langzaam dicht.

sep 25, 2018 0

Symbiose tussen merk en retailer

Wat hebben food, boeken en luchtvaart met elkaar gemeen? Ze werken sterker samen dan de mode-schoenen-fashionmerken en -retailers. Ook in automatisering, logistiek en ‘ketendenken’ lopen ze ver voor op de mode. Werk aan de winkel voor de belangenverenigingen.

sep 25, 2018 0

On-en offline gaan samen

Is de oproep ‘Steun de winkelier, koop online!’ een contradictio in terminis of niet? De modellen vloeien in elkaar over. On- én offline, of on- óf offline — wat wordt het? De Chinezen zijn al een stap verder, daar vloeit online naadloos over in offline, of omgekeerd.

sep 25, 2018 0

Bruisende binnensteden

Laat stad en regio bruisen, een mooi initiatief van een vijftal grote organisaties. Op naar één krachtig netwerk van onderscheidende stedelijke regio’s, binnensteden én vitale kernen. Landelijke en regionale overheden ondersteunen dit plan van harte.

sep 23, 2018 0

Kunstmatige intelligentie

Computers worden zelflerend. Vergelijk het met een baby. Die leert dagelijks bij, dat is met een zelflerend computersysteem niet anders. Op de foto van deze blog leren we de computer objecten te onderscheiden. Dag voor dag verbeteren de resultaten van de herkenning van ieder object, klein of groot.

sep 20, 2018 0

Multichannel - Elfkanalenmodel

Voor de consument betekent multichannel de winkel en internet. De retailer kan de consument ondertussen via meerdere kanalen bedienen, naast zijn winkel kan de eigen webshop, sociale media, Google Shopping, de prijsvergelijker en de verschillende marketplaces een optie zijn.Voor de consument beteken